Warunki reklamacji

Reklamacje i zwroty

Szanowni Klienci/Konsumencie,

Wady win są rzadkie, ale jako, ze to produkty naturalne, czasami się zdarzają.

Jeśli macie wątpliwości, czy zawartość zakupionej przez Was butelki nadaje się do spożycia, skontaktujcie się z nami. Reklamować możecie również uszkodzenie przesyłki, przebieg procesu dostawy i problemy z usługami dodatkowymi. Załoga Muchy w butelce dba o wysoki standard obsługi, ale przede wszystkim o Wasze zadowolenie i gwarantuje, ze dołoży wszelkich starań aby Wasza sprawa została szybko załatwiona!

Chcesz zwrócić zakupione online wino lub inny produkt? Nie ma problemu!

Masz pełne prawo zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu, ale będziemy wdzięczni, jeśli to zrobisz.

Zgłoś reklamację

 

ZWROT I WYMIANA

Masz prawo zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu, ale będzie nam miło, jeśli to zrobisz. Masz prawo zwrócić produkty, jeśli:

Gdy się rozmyślasz i odstępujesz od umowy

Gdy przez pomyłkę zamawiasz niewłaściwy produkt

Gdy masz inny powód

 

REKLAMACJA

Zgłoś reklamację:

Gdy towar ma wady ujawnione podczas odbioru lub użytkowania

Gdy masz zastrzeżenia co do przebiegu procesu dostawy

Gdy masz problemy z usługami dodatkowymi

 

Jak przebiega proces reklamacji?

Zgłoszenie

Zgłoś nam reklamację telefoniczne dzwoniąc na  573 494 113 lub 42 683 20 15 lub napisz na sklep@muchawbutelce.pl  i przygotuj numer zamówienia.

 

Ekspertyza

Na podstawie przekazanych nam informacji niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) podejmiemy decyzję, o której poinformujemy Cię.

Rozwiązanie

W zależności od niej wymienimy produkt, wyślemy nowy, zaproponujemy jego odbiór, zwrócimy zapłatę lub zaproponujemy rekompensatę. Wadliwe wino zostaje u Ciebie – możesz je zutylizować.

 

Jak zwrócić produkt?

Zgłoszenie

Zgłoś nam chęć zwrotu telefoniczne dzwoniąc na 573 494 113 lub 42 683 20 15 lub napisz na sklep@muchawbutelce.pl i przygotuj numer zamówienia.

 

Formularz zwrotu

Wyślij maila lub pobierz, wydrukuj, wypełnij i dołącz formularz zwrotu do zwracanego produktu.
Pobierz formularz zwrotu

 

Zwrot produktu

Masz dwie możliwości: dostarczyć nam produkt we własnym zakresie na adres podany w formularzu zwrotu lub skorzystać z usług naszego kuriera (usługa płatna jak w przypadku wysyłki zamówienia, sprawdź cennik – tu ma być link do podstrony o kosztach dostawy

 

Zwrot pieniędzy

Zwrot środków otrzymasz niezwłocznie
(nie później niż 14 dni od odebrania przez nas towaru).

 

Co zrobić, gdy przesyłka jest już uszkodzona w momencie odbioru?

Przy odbiorze prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W razie braków lub uszkodzeń produktów należy spisać protokół szkody - odpowiedni formularz posiada Kurier.

Kurier ma obowiązek pozostania w miejscu doręczenia przesyłki do momentu zweryfikowania jej zawartości przez odbiorcę. Protokół szkody może zostać spisany w ciągu dwóch dni od momentu doręczenia - Kurier ma obowiązek pojawić się w miejscu doręczenia na prośbę odbiorcy.

Jeśli przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej i poinformuj nas o tym.

 

Czy ponoszę jakieś koszty zgłaszając reklamację?

Nie, o ile reklamowane zamówienie zostanie zwrócone osobiście przez Kupującego do naszego salonu sprzedaży Mucha w kieliszku w Łodzi, przy ul. Proletariackiej 19/23, skąd wysyłamy wszystkie zamówienia.

Tak, jeśli reklamowane zamówienie ma być odebrane i odesłane (upoważnionym przez Kupującego kurierem) do sklepu i magazynu Sprzedającego pod lokalizacją:

Percenty Filip Mrozowski

Sklep Mucha w kieliszku

92-569 łódź, ul. Proletariacka 19/23

W dni powszednie w godzinach 10.00-18.00

 

W takim scenariuszu to Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towarów.

 

Platforma ODR

Będąc Konsumentem możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń również za pomocą platformy ODR. Platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii.

Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet.

Europejska platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której, będąc Konsumentem, możesz złożyć swoją skargę. Platformę ODR odnajdziesz pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 

Produkty szczególnie polecane!
Bilet wstępu na koncert Medley Group
Bilet wstępu na koncert Medley Group

60,00 zł

szt.
Rocca Conte Parelli Vino Bianco
Rocca Conte Parelli Vino Bianco

39,00 zł

szt.
Austo Chardonnay Oak
Austo Chardonnay Oak

63,20 zł

Cena regularna:

79,00 zł

Najniższa cena: 55,93 zł
szt.
Winnica Rydzowa Hibernal
Winnica Rydzowa Hibernal

80,00 zł

Winnica Rydzowa Solaris
Winnica Rydzowa Solaris

80,00 zł

Aiosa Rosso IGP Puglia
Aiosa Rosso IGP Puglia

69,60 zł

Cena regularna:

87,00 zł

Najniższa cena: 60,90 zł
szt.
Cantina di Negrar Rosato Verona IGT
Cantina di Negrar Rosato Verona IGT

39,20 zł

Cena regularna:

49,00 zł

Najniższa cena: 34,30 zł
Duchetti Sangiovese Primitivo Salento
Duchetti Sangiovese Primitivo Salento

27,20 zł

Cena regularna:

34,00 zł

Najniższa cena: 23,80 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl