
Reklamacje i zwroty
Szanowni Klienci/Konsumencie,
Wady win są rzadkie, ale jako, ze to produkty naturalne, czasami się zdarzają.
Jeśli macie wątpliwości, czy zawartość zakupionej przez Was butelki nadaje się do spożycia, skontaktujcie się z nami. Reklamować możecie również uszkodzenie przesyłki, przebieg procesu dostawy i problemy z usługami dodatkowymi. Załoga Muchy w butelce dba o wysoki standard obsługi, ale przede wszystkim o Wasze zadowolenie i gwarantuje, ze dołoży wszelkich starań aby Wasza sprawa została szybko załatwiona!
Chcesz zwrócić zakupione online wino lub inny produkt? Nie ma problemu!
Masz pełne prawo zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu, ale będziemy wdzięczni, jeśli to zrobisz.
ZWROT I WYMIANA
Masz prawo zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu, ale będzie nam miło, jeśli to zrobisz. Masz prawo zwrócić produkty, jeśli:
Gdy się rozmyślasz i odstępujesz od umowy
Gdy przez pomyłkę zamawiasz niewłaściwy produkt
Gdy masz inny powód
REKLAMACJA
Zgłoś reklamację:
Gdy towar ma wady ujawnione podczas odbioru lub użytkowania
Gdy masz zastrzeżenia co do przebiegu procesu dostawy
Gdy masz problemy z usługami dodatkowymi
Jak przebiega proces reklamacji?
Zgłoszenie
Zgłoś nam reklamację telefoniczne dzwoniąc na 573 494 113 lub 42 683 20 15 lub napisz na sklep@muchawbutelce.pl i przygotuj numer zamówienia.
Ekspertyza
Na podstawie przekazanych nam informacji niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) podejmiemy decyzję, o której poinformujemy Cię.
Rozwiązanie
W zależności od niej wymienimy produkt, wyślemy nowy, zaproponujemy jego odbiór, zwrócimy zapłatę lub zaproponujemy rekompensatę. Wadliwe wino zostaje u Ciebie – możesz je zutylizować.
Jak zwrócić produkt?
Zgłoszenie
Zgłoś nam chęć zwrotu telefoniczne dzwoniąc na 573 494 113 lub 42 683 20 15 lub napisz na sklep@muchawbutelce.pl i przygotuj numer zamówienia.
Formularz zwrotu
Wyślij maila lub pobierz, wydrukuj, wypełnij i dołącz formularz zwrotu do zwracanego produktu.
Pobierz formularz zwrotu
Zwrot produktu
Masz dwie możliwości: dostarczyć nam produkt we własnym zakresie na adres podany w formularzu zwrotu lub skorzystać z usług naszego kuriera (usługa płatna jak w przypadku wysyłki zamówienia, sprawdź cennik – tu ma być link do podstrony o kosztach dostawy
Zwrot pieniędzy
Zwrot środków otrzymasz niezwłocznie
(nie później niż 14 dni od odebrania przez nas towaru).
Co zrobić, gdy przesyłka jest już uszkodzona w momencie odbioru?
Przy odbiorze prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W razie braków lub uszkodzeń produktów należy spisać protokół szkody - odpowiedni formularz posiada Kurier.
Kurier ma obowiązek pozostania w miejscu doręczenia przesyłki do momentu zweryfikowania jej zawartości przez odbiorcę. Protokół szkody może zostać spisany w ciągu dwóch dni od momentu doręczenia - Kurier ma obowiązek pojawić się w miejscu doręczenia na prośbę odbiorcy.
Jeśli przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej i poinformuj nas o tym.
Czy ponoszę jakieś koszty zgłaszając reklamację?
Nie, o ile reklamowane zamówienie zostanie zwrócone osobiście przez Kupującego do naszego salonu sprzedaży Mucha w kieliszku w Łodzi, przy ul. Proletariackiej 19/23, skąd wysyłamy wszystkie zamówienia.
Tak, jeśli reklamowane zamówienie ma być odebrane i odesłane (upoważnionym przez Kupującego kurierem) do sklepu i magazynu Sprzedającego pod lokalizacją:
Percenty Filip Mrozowski
Sklep Mucha w kieliszku
92-569 łódź, ul. Proletariacka 19/23
W dni powszednie w godzinach 10.00-18.00
W takim scenariuszu to Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towarów.
Będąc Konsumentem możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń również za pomocą platformy ODR. Platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii.
Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet.
Europejska platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której, będąc Konsumentem, możesz złożyć swoją skargę. Platformę ODR odnajdziesz pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage